قوانین و مقرارت بابان شاپ

فراهم نمودن خرید کردن آسان اولیت اولیه کورد کالا می باشد . هدف تاسیس فروشگاه بابان شاپ تسریع در خرید مشتریان خود است ، به گونه ای که بدون ثبت نام در سایت راحت تر خرید را انجام شود همه فروشگاه ها قوانین و مقرارت خاصی دارند که فروشگاه ما نیز دارای قوانین خاصی است که قبل از خرید خود شاید سوالاتی از قبیل 

  • نحوه ی پرداخت 
  • نحوه ی ارسال کالا ها
  • شرایط و قوانین عودت و مرجوعی کالا

داشته باشید که در ادامه همه این سوالات را بیان خواهیم کرد.

ارسال

روش ارسال کالا

تمامی سفارشات از طریق پست ارسال خواهند شد.

با توجه به شرایطی اعم از مشکلات کاری یا شلوغ بودن پست سفارشات از 3 الی 6 روز کاری به دست مشتریان عزیز خواهد رسید.

تمامی محصولات قبل از ارسال در مغازه توسط آقای شکرالله رستم نژاد چک می شود تا که از سالم بودن کالا اطمینان حاصل شود اما در صورتی که در طی ارسال در پست مشکلی پیش بیاد امکان معاوضه وجود دارد.

ارسال محصولات با کمک پست انجام می شود و طبق تعرفه های پست محاسبه خواهد شد .

 

عودت کالا

شرایط عودت یا تعویض کالا

در صورتی که هزینه کالا پرداخت شده باشد و مشتری از خرید خود منصرف شود قبل از ارسال کالا هزینه پس فرستاده می شود .

نکته ارسال یک روز بعد از پرداخت و ثبت سفارش انجام می شود لطفا قبل از آن پیگیری نمایید مگرنه در غیر این صورت 9% از مبلغ کسر میگردد.

تمام کالا ها قبل از ارسال در مغازه توسط اقای رستم نژاد تست می شود اما گاهی در پست وسایل دچار شکستگی خواهند شد در این صورت کالا را پس فرستاده و دوباره محصول را برای شما ارسال خواهیم کرد.

شماره تماس : 09106371076

گاهی در ارسال محصولات پیش می آید که کالا ها اشتباهی به آدرسی دیگر ارسال می شود در این صورت با تماس با  آقای رستم نژاد می توانید پیگیری نموده و محصول را به آدرسی که به شما گفته می شود بفرستید .

نکته:  هزینه ارسال بر عهده ی بابان شاپ می باشد.

بعد از اینکه محصول به دستتان رسید به نکات زیر توجه فرمایید :

1_  در صورتی که کالا خراب باشد کالای سالم جایگزین و ارسال می شود همچنین اگر مدل مدنظر به تمام رسیده باشد هزینه برگشت داده خواهد شد.

2_ در صورتی که مشکل دستگاه بخاطر استفاده نادرست مشتری باشد امکان تعویض وجود نخواهد داشت.

3 _ لطفا به هنگام تحویل جعبه کالای خود را باز کرده و از سلامت کالا اطمینان حاصل فرمایید و سپس رسید تحویل کالای ارائه شده توسط مامور پست (تیپاکس و چاپار) را امضا کنید.

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما، پشتیبانی از تجربه شما در سراسر این وب سایت و برای اهدافی که در سیاست حفظ حریم خصوصی ذکر شده است استفاده می شود.

نکته هزینه ارسال بر عهده ی مشتری خواهد بود.

اگر کالای خود را دریافت کردید و متوجه شدید که کالا معیوب یا آسیب دیده است ، ظرف مدت 7 روز از زمان دریافت کالا فرصت دارید تا نسبت به ثبت درخواست عودت کالا اقدام کنید.

با شماره 09106371076 تماس گرفته تا راهنمایی شوید.

جهت درخواست عودت یا مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم